Contact en suggesties
Ritreservering
De snelste manier om een rit te reserveren is via de flexRRReis Flevoland-app of via onze reserveringsmodule. Je kunt de rit ook telefonisch reserveren via 088 - 0400 100. Meer informatie daarover vind je op onze reserveringspagina.
Vragen en suggesties
Heb je een vraag of suggestie? Dan kun je hiervoor het formulier hieronder gebruiken, een e-mail sturen naar
ctsklantenservice@connexxion.nl. De afhandeling van je suggesties en vragen gebeurt binnen 10 werkdagen.
Bereikbaarheid
flexRRReis Flevoland
(op werkdagen tijdens kantooruren
08.00 uur - 17.00 uur.)
Postadres:
flexRRReis Flevoland
Postbus 55
8200 AB Lelystad
Neem contact met ons op
Bellen via Tolkcontact Teletolk
FlexRRReis Flevoland is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking. Je kunt ons bellen in gebarentaal, spraak of tekst. Ons team is bereikbaar op maandag t/m zondag van 06:00 uur tot 01:00 uur.
Hoe werkt bellen via een Teletolk?
Met één druk op onderstaande knop op de kom je op ons eigen belportaal. Daar kan je kiezen tussen communiceren in Nederlandse Gebarentaal of in tekst. De gebarentolk of tekstbemiddelaar vertaalt het gesprek van gebaren of tekst naar gesproken Nederlands en terug naar de klantenservice medewerker. Zo kan een doof of slechthorend persoon zonder moeite, en zonder extra kosten, bellen met onze klantenservice.
Connexxion Taxi Services BV.
K.V.K -nummer: 24213801